MyCards Rouwkaarten garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat u als klant tevreden bent.
Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten. MyCards-Rouwkaarten.nl heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk verlies optreedt tijdens haar dienstverlening.
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heeft u een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
Verder willen we u graag wijzen op de geschillenprocedure van de Thuiswinkelorganisatie, ook bereikbaar via www.degeschillencommissie.nl/home
Een aantal zaken zijn echter uw eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat u zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die u zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is MyCards-Rouwkaarten.nl niet verantwoordelijk.
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vindt u op onze pagina over bezorging.
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vindt u alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt MyCards-Rouwkaarten.nl gebruik van de diensten van Adyen - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. U betaalt bij ons niet extra voor de betaling die u doet. U rekent dus uitsluitend uw eigen bestelling af.
Heeft u tips voor MyCards-Rouwkaarten.nl, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op 0318-240140 of stuur een mail naar klantenservice@mycardsrouwkaarten.nl.